sobota, 12 marca 2011

Wstępnie

Od dzieciństwa mam manię zbierania, kolekcjonowania, chomikowania rozmaitych przedmiotów i mnożenia obszarów moich zainteresowań, więc czas to wszystko usystematyzować, tym bardziej, że katalogowanie, sortowanie i segregowanie to też moje hobby.
Dlaczego plansza Nyo? Pierwotnie chciałam wszystko przedstawić na planszy właśnie, ale dwa wymiary to za mało do odwzorowania skomplikowanych ścieżek, którymi krążyły moje myśli, kiedy od fascynacji Bruce'em Lee przechodziłam do zainteresowania wszystkim co japońskie, co z kolei przekładało się na pasję do języków obcych, zbieranie opakowań po zupkach instant, kolekcjonowanie książek do historii, postcrossing czy kupowanie lego-figurek ninja, samurajów, Puchatków itp. itd.
A Nyo to po prostu ja (historię ksywy zostawię może na inną okazję).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz